W przypadku otrzymania wadliwego produktu lub powstałych uszkodzeń produktu w wyniku codziennego użytkowania zastosowanie ma procedura reklamacji. W celu reklamacji prosimy o wysyłkę produktu wraz z uzupełnionym przykładowym formularzem reklamacji (pobierz) na adres Sprzedawcy:

BKL Lompert Krzysztof – sklep SIZON
ul. Szybowcowa 65/9
70-843 Szczecin

lub do najbliższego dla siedziby Sprzedawcy paczkomatu (ul. Szybowcowa 85, Szczecin – SZC02D).

W formularzu powinny być zawarte wszystkie niezbędne informacje na temat uszkodzeń i sposobu użytkowania (np. czy i w jaki sposób produkt był prany).

Reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony – w innym przypadku Sprzedawca może zadecydować o nieuznaniu reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, taki sam produkt. Jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedawca zwróci wszystkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. Sklep SIZON ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.

Zwrot kosztów nastąpi na wskazane przez Klienta konto polskie – nie realizujemy zwrotów pieniędzy na zagraniczne numery kont bankowych.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). 

POLITYKA PRYWATNOŚCI