Zwracane lub wymieniane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały zakupione – powinny zawierać wszystkie metki producenta, nie posiadać oznak użytkowania i być w oryginalnym opakowaniu (np. w załączonym i nieuszkodzonym pudełku). W przypadku dołączenia do zamówienia prezentów np. darmowej torebki czy bluzki, także należy je dołączyć do zwracanego zamówienia.

Obniżenie wartości zwracanego przedmiotu, brak oryginalnego opakowania i dołączonych prezentów skutkować może obniżeniem zwracanej Klientowi kwoty pieniędzy lub odrzuceniem zwrotu.

Zwroty prosimy o wysyłanie na adres sklepu SIZON:

BKL Lompert Krzysztof – sklep SIZON
ul. Szybowcowa 65/9
70-843 Szczecin

lub do najbliższego paczkomatu dla siedziby Sprzedawcy (ul. Szybowcowa 85, Szczecin – SZC02D)

Do przesyłki prosimy załączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu/wymiany (pobierz).

Niniejszy formularz jest przykładowy i może być użyty do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej ze sklepem przez Klienta. Oświadczenie może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres: sklep@sizon.com.pl). Prosimy, by odstąpienie od umowy zawierało podpis Klienta oraz numer konta, na który powinien być dokonany zwrot pieniędzy.

Okres realizacji zwrotu przez Klienta i zwrot pieniędzy

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Po tym czasie sklep SIZON zastrzega sobie możliwość anulowania zwrotu. W przypadku braku informacji o terminie nadania przesyłki przez Klienta potwierdzonych przez przewoźnika decydować może termin otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży lub otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem przez Sprzedawcę.

Zwrot pieniędzy nastąpi na polskie konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni roboczych po zatwierdzeniu zwrotu – nie realizujemy zwrotów pieniędzy na zagraniczne numery kont bankowych. W przypadku zwracanego produktu objętego promocją zostanie zwrócona rzeczywista cena produktu na dzień zakupu.

Jeśli zwracana kwota jest nieprawidłowa lub nie została odnotowana na koncie w ciągu 14 roboczych od momentu zaakceptowania przez nas zwrotu prosimy o kontakt ze sklepem – problem zostanie rozwiązany niezwłocznie.

Wymiana produktów

Wymiana na inny dowolny produkt dostępny w sklepie jest możliwa w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki przez Klienta. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny lub przez e-mail w celu ustalenia dostępności produktu. Prosimy o wysyłkę paczki na adres sklepu SIZON lub do wskazanego wyżej paczkomatu wraz z formularzem zwrotu/wymiany, w którym będzie wskazana informacja na temat wymiany.

Kupujący ponosi koszty opłaty za przysyłkę z wymienionym produktem, chyba że Sprzedawca postanowi inaczej, produkt jest w cenie przewyższającej minimalną kwotę wymaganą do uzyskania darmowej wysyłki lub wysyłka w danym momencie jest darmowa.

Opłata za wysyłkę i ewentualna dopłata do wymienianego produktu powinny zostać dokonane w formie przelewu na konto Sprzedawcy (niezbędne informacje dostępne są w Metodach płatności). Zwrot ewentualnej różnicy w cenie przez Sprzedawcę w przypadku wymiany na tańszy produkt nastąpi na wskazane w formularzu zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni roboczych od momentu zaakceptowania zwrotu i decyzji o wymianie.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). 

POLITYKA PRYWATNOŚCI